Functional toning

Jag är så jävla utslagen, ligger medvetslös i soffan och kan inte resa mig. Träningen idag var behövlig och det känns i kroppen på flera sätt. Skönt. Men fan va jobbigt. Det tar nog ett bra tag innan jag går på pass igen, det är inte min grej. Sjukt bra träning men med lite pepp och bra musik kan jag köra styrka hemma. Jag gillade yogan. Den kan jag tänka mig att gå på igen, men jag ska i alla fall försöka bli bästis med crosstrainern!!

Imorgon är jag ledig, ska ha en lagom lång sovmorgon och sen mysa med Simon heelaaa dagen lång. Men nu.. Nu är det dags att försöka ta sig från soffan till sängen. Eller ska jag be min sambo bära in mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0