Kort vecka..

Underbar dag, började lite stressigt men lyckades komma till jobbet med helt okej klädsel. Alltid morgonens stora problem, vad man ska ha på sig. Varför ska det alltid vara så svårt?!

Jag har varit på bus humör hela dagen.. Ni vet sådär fnissig och kan liksom inte sluta skämta. Kollegorna på jobbet tyckte att det var sådär kul och Simon bara suckade när jag kom hem. Nu är bus humöret över och jag ligger utslagen i soffan, snart dags för sängen.

Imorgon är det onsdag och sen är det torsdag och seeen, sen är det fredag och jag är ledig. Lång helg! Hur nice?
Ska baka bröd och äta lång frulle.. Gottt!

Men frukosten imorse var det inget fel på, så här såg den ut..


Kommentarer
Postat av: Misen

vaaar är kaffet?

2012-03-07 @ 14:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0